‘Veel geschreeuw maar weinig wol’ is niet ons devies. Wij willen u kwaliteit leveren. Daarom hebben wij binnenshuis afspraken en werkwijzen om die kwaliteit te waarborgen. Zodat u het ‘product’ krijgt dat u hebben wilt en er van op aan kunt dat het een kwaliteitsproduct is. Standaard procedures en proces definities zijn hierbij van groot belang. Kwaliteit en continuïteit staan bij ons hoog in het vaandel. Wij denken mee met de opdrachtgever en in het voordeel van de opdrachtgever. Wij maken geen onnodige kosten maar bekijken wel alle alternatieven als dat nodig is. Tevens wordt onze kwaliteit gewaarborgd door samenwerking met collega-bedrijven en een accountantskantoor.
Kwaliteit moet je borgen. Door bij te blijven. Door te blijven studeren. Alle adviseurs hebben een permanente studieverplichting van hun beroepsorganisaties. Intern worden onze medewerkers regelmatig bijgeschoold. Bijblijven, bij de les blijven, op het puntje van je stoel blijven zitten. Om te waarborgen dat u als opdrachtgever de diensten krijgt waar u voor betaalt. Dat u meerwaarde krijgt waar u wat mee kunt in uw ondernemerschap. Die kwaliteitsregels worden periodiek gecheckt en bekeken of ze worden nageleefd. Zodat iedereen binnen de organisatie zich er van bewust is.
In onze organisatie kunnen wij maatwerk leveren. Door de korte lijnen, bieden we snel en nauwkeurig het juiste advies. We werken graag op een open en persoonlijke manier met u samen. Alle oplossingen voor uw onderneming kunnen wij online in kaart brengen, hierdoor heeft u constant up-to-date toegang en inzicht in uw zaken!
Administratiekantoor Y i l d i z & P a r t n e r s kan u ondersteunen bij het opzetten, uitvoeren en optimaliseren van uw administratie. Kwaliteit is de basis van onze dienstverlening. Onze medewerkers worden regelmatig bijgeschoold en onze kennis en kwaliteit wordt geregeld getoetst.